fredag, december 29, 2006

Opvarmning til eksamenslæsning

I dag besluttede jeg mig for ikke at tage på Diamanten og læse men i stedet klare det hjemmefra. Det er lidt en farlig beslutning, hvis man kender mig, men det er faktisk gået nogenlunde hæderligt. Jeg lavede også lige en læseplan - det er jo noget med at det skulle være en god ide. Den har konkluderet for mig, at jeg skal opretholde ihærdigheden de næste 11 dage for også at være nogenlunde hæderlig til eksamen.
Jeg prøvede lige at læse min selvvalgte tekst op, som jeg skal fremføre til eksamen, og halvvejs nede på første side fik jeg ondt i halsen. Tror også hellere, at jeg må tage det der stemmesmøring lidt mere seriøst fra nu af.
Nu kommer kæresten heldigvis snart hjem og prøver på at lave burgere. Så kan jeg vist godt lige klare at slænge mig hen på sengen og læse om merviden og vidensmangel så længe (føler mig især godt inde i sidstnævnte).

Ingen kommentarer: