søndag, november 05, 2006

Brainstorm

Der er en hel del ting, som jeg godt kunne tænke mig, at det her indlæg skulle handle om, men de passer ikke rigtigt sammen.

Her er en lille emne-buffet:
  • Saddam er dømt til døden. Ved hængning. Det er vel meget godt, men er det underligt også at synes, at det er lidt synd? Jeg mener, jeg ville nødig selv hænges.
  • Jeg var ved at kaste op i Føtex, bare sådan lige ud over hele køen. Jeg blev nødt til at sætte mig i fosterlignende stilling og glo ned i min kurv for at holde retur-refleksen i ave. Imens stod to damer og skændtes over hovedet på mig om, hvem der havde mast ind foran hvem i køen.
  • Jeg har fundet ud af, at der er millioner af stavefejl på min blog! Jamen, det er jo tåkrummende! Min søster læste den i går, og gjorde mig opmærksom på pinlighederne. Bær over med mig. Jeg er åbenbart slet ikke så perfekt ud i diktatens domaine, som jeg troede.
  • Jeg skal til George Michael koncert om en uge og er ved at gå til at spænding. Skal se mit eget personlige teenage-idol.

Jeg tror jeg vil lade det ligge og i stedet lade mig fascinere/forarge af "De unge mødre" i stedet.

Ingen kommentarer: