søndag, juni 11, 2006

Hurra! (med rullen på r'erne)

I dag var det min fødselsdag! Jeg startede dagen ud med en lidt deprimerende følelse af at vågne alene. (Kæresten er i fjerne lande og tjene til føden.) Heldigvis blev jeg opmuntret af forældrenes trallen i telefonen. Da al familie, undtagen min ene storesøster, bor i Jylland, skulle jeg ikke se dem i dag. Det var lidt af en uvandt følelse at åbne gaver over telefonen og selv bage sin egen kagemand. Ens mor og far skal da være der, når man har fødselsdag, eller hvad?! Hvordan mon det er, når ens forældre er døde? Nok ikke helt det samme.... Nå, men i hvert fald, kom der gæster fra klassen og den gamle gym-klasse + storesøster. Det var bare så dejligt!! Solen skinnede, vi smovsede, jeg fik en masse lækre forkælelsesting. Til at høre og læse og skrive og smøre og skrubbe og pynte og kokkerere. Er glad! 22 år og lidt tættere på det der "voksen". Ej, man da lidt voksen, når man sådan kan holde sin fødselsdag selv! Yes.

1 kommentar:

Pernille sagde ...

Hej Anne! Uhauha den fødselsdagsfølelse kender jeg! Det var så super underligt at også mine forældre ikke var der på min fødselsdag? De burde ikke ha andet at ta sig til end lige netop det, nej! Meeeen jeg overlevede...tillykke med fødselsdagen! Og go eksamenslæsning!
knus Pernille