fredag, juni 23, 2006

Den har kostet en overdosis på chokolade, cola, cookies og vingummibjørnehoveder. Den har kostet skrivepukkel og en eller anden form for håndkatar, fordi mine hænder har ligget så meget på tastaturet. Den har indirekte kostet mig 500 kroner, fordi jeg i distræt skriverus bestilte forkerte flybilletter på internettet. Ja, det er min eksamensopgave i videnskabsteori jeg taler om. "Det kedeligste" min storesøster "nogensinde har læst". Great! Nu mangler jeg kun litteraturlisten og indekset - så er det slut. For evigt. Aldrig mere paradigmeteorier og kvalitative metoder. Aldrig mere ord som falcifikationsprincip og ontologi. Bare masser af slubren i sig af tykke romaner under trækroner i solskinsvejr. Og masser af is, masser af strand og cykelture. Masser af sommer.

3 kommentarer:

Sabina sagde ...

Åååh ja, hvem der bare var tæt på at være færdig med videnskabsteori. Det er desværre ikke mig, for jeg har været doven. Ikke af nogen speciel årsag, jeg har bare ikke rigtig gidet, og det hapser mig i halen nu. Men jeg skal nok få skrevet de sidste sider, skal jeg! Men lur mig, om det ikke kommer til at involvere en stor kande kaffe søndag aften...

Lasse sagde ...

(Psssst! Inde under "Template" kan du via et rullegardin ændre farven på din p.t. meget blå Blogger-bjælke. Make a match :-)
-Og så vil jeg gerne på forhånd have lov at undskylde, hvis du allerede er klar over dette og synes det er bedst med blå bjælke)

Anne sagde ...

Tak for rådet, Lasse! Så er der tjek på designet....