torsdag, juli 13, 2006

I'm back!

Der er gået agurketid i bloggen. Undskyld! Det er ikke fordi, der ikke er sket noget, at jeg har ladet tastaturet stå stille - måske er der nærmere sket for meget.
De sidste tre uger har jeg arbejdet på en skole for mentalt og fysisk handicappede børn. Plejer i øjeblikket stort blåt mærke med indgraveret tandsæt i låret. Der bliver gået til den, også selvom man både er autist og har damp og ikke kan tale - eller måske netop derfor! Jeg er nu blevet mere og mere glad for arbejdet som tiden er skredet frem, og i dag, da det var min sidste dag, var det da også lidt vemodigt at sige farvel. Sluttede af med at se "Anja og Viktor" sammen med en teenage-mongol, som hele tiden ville spole frem til kysse-kramme-pille scenerne. Hi hi...

Ellers har jeg været på forlænget weekend i England med kæresten. Var på pub og til bbq og i London-eye og på pub og sov længe og på pub. Dejligt!! Her er et billede fra vores stampub - "The Ferriers" - taget af lidt bedugget (det afslører den kreative vinkel) pubmutter, som i dagens anledning serverede muslinger og gode råd om kærligheden!

I morgen går turen til Minnesota, USA, for at besøge min gamle udvekslingsfamilie sammen med mine forældre. Poster American Dreams her på bloggen hvis muligheden byder sig. Ellers vender jeg stærkt tilbage i slutningen af juli! God sommer!!

1 kommentar:

Ben sagde ...

Synes faktisk det er er ret fedt billede, giver nogen undren at det lyset afslører dag udenfor, og i sidder indenfor på en halv-mørk pub? Det er go stil Anne-pigen. Knus fra en lidt misundelig Ben, som bare arbejder alt for meget.