tirsdag, maj 02, 2006

Hjernespin i Diamanten

Jeg sidder på Den Sorte Diamant i dag og skriver på min artikel. Træææægt arbejde. Der sker ligesom ikke noget, og jeg kan slet ikke overskue det jeg har skrevet.
Jeg har lige holdt frokostpause alene i kantinen. Det var ligesom alle kiggede på mig! Dem ved siden af, ham overfor, dem i køen. Da jeg var på vej tilbage til læsesalen, syntes jeg også at to fyre på rulletrappen gav mig elevatorblikket. Jeg blev nødt til at gå ud på toilettet og foretage inspektion af spejlbillede. Intet resultat... Jeg har et sår på næsen, men det sidder et sådant sted, at man skal være noget lavere end mig for at spotte det. Jeg tror jeg er ved at få den læsesalsstuderendes variation af økuller! Må hjem, snart. Eventuelt ligge i fosterstilling til "Skadestuen" på TV3.

1 kommentar:

Ben sagde ...

Kender alt for godt den fornemmelse....oplever det samme hver eneste gang i den kantine (tror ikke de er vandt til så pæne piger ;-)