mandag, maj 08, 2006

Åh, hvor er det dejligt at sommeren endelig er kommet. Det kribler over alt! I det grønne, i min gade og i mig. Jeg har lige været nede på Stefanos, min lokale cafe, og spise økologiske middelhavsfristelser. Ahh.... Den ligger i Stefansgade på Nørrebro. Tag og prøv den! Den er dejlig.

Måske jeg lige skulle fortælle lidt om weekenden.

Højdepunkter: Jeg har kælet med en slange i zoo, har fået min første is med 3 kugler og guf, har danset vildt og stille, har spist morgenmad med dejlige venner, har snakket hemmeligheder, og har taget middagslur i grønt græs på Assistens Kirkegården.

Mindre heldige ting: Har skrabt udtrådt chokoladekage op med neglene, har afsløret for min lille nevø at Jesus blev korsfæstet, har snakket hemmeligheder, har sniffet flormelis og har været indblandet i en bitch-fight.

2 kommentarer:

ida sagde ...

det lyder jo fantastisk! jeg håber at se dig på lørdag, evt. til en vild og stille dans.

Anne sagde ...

Du kan regne med mig! Glæder mig til at se jer og swinge (altså med benene!).