søndag, april 23, 2006

Uvidenhed!

Jeg skal til jobinterview i morgen. Hos Beskæftigelsesministeriet. Min mor ringede her til morgen og spurgte hvad Beskæftigelsesministeren hed, hvilke partier der danner regering og hvilke partier der er støttepartier. Jeg gik i sort! Ved ikke en skid. Troede faktisk at regeringen bestod af Venstre, Konservative og Dansk Folkeparti. Men nej. Jeg tror min mor er lidt forstyrtet over, hvor lidt hendes datter egentligt ved! Har indset at jeg hellere må lave lidt research inden i morgen. Jeg ved dog nu, efter et klik med musen, at der sidder 179 medlemmer i folketinget og at beskæftigelsesministeren hedder Claus Hjorth Frederiksen. Det er da en start...

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Hej Anne!
Tjaa..måske sku manden forbi med sin bil hver dag? Jeg så noget i nyherne og Jægersborggade her den anden dag! Det er så der der bliver solgt mest hash (tror jeg nok) i hele københavn med hele to pushere der står på gaden i hver sin ende af den! Jamen dog.. Sjov blog! Du skriver fedt! Held og lykke til jobsamtalen.
Knus Pernille

Sabina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Sabina sagde ...

Hej Anne

Jeg håber, det gik godt til samtalen. Det er min tur i morgen, og jeg glæder mig til at se, hvad det er for noget Og ikke mindst hvad de er for nogle...