mandag, april 24, 2006

Glemt

Jeg blev glemt i dag! Tror jeg da - jeg kommer altid til at tvivle på mig selv, når der sker den slags misforståelser....
Jeg var jo til jobsamtale, hvilket gik ok, tror jeg. Bagefter skulle jeg lave en skriveøvelse i 30 minutter. Damen som parkerede mig foran computeren i det aflukkede kontor sagde, "så ses vi om en halv time". Jeg var helt på stikkerne, for jeg skulle nå at resummere 2 artikler på den afsatte tid, så jeg knoklede derudaf. Da tiden var gået var jeg også færdig, og var egentligt ret veltilfreds med resultatet. Jeg kiggede lidt ud af vinduet, gemte det jeg havde skrevet og læste det igennem for 117 gang...ventede...læste igennem igen...skimmede artiklerne igen...ventede, ventede, VENTEDE! Da der var gået 55 minutter forsøgte jeg at ringe ned til damen, men fik en anden i røret, som sagde, at hun altså lige var gået ud. NÅ! Så skev jeg en seddel, hvor der stod "tak for i dag" og smuttede.
Nu er det bare jeg sidder her og fumler med, om det alligevel bare er mig, som er blevet skør. Betød "vi ses om 30 minutter" i virkeligheden noget helt andet?! Åh, det kan godt være, at jeg ikke egner mig til den slags højkomplicerede arbejdspladser alligevel. Jeg må hellere sende en mail i morgen, for at sikre mig, at de ikke har glemt mig helt.
Forresten, lige til orientering: Hvis man skal til samtale i Beskæftigelsesministeriet behøver man ikke at gøre de store krumspring for at udvide sin politiske hjernekapasitet. Vi kom selv ikke ind på den gode Claus Hjorth Frederiksen eller hvor mange der sidder i Folketinget.

Ingen kommentarer: