mandag, april 30, 2007

Imageproblem

Er blevet interviewet af to ruc-studerende om, hvad jeg tænker om det at blogge. Det viser sig, at jeg er fuldstændig ligesom alle de andre sølle bloggere derude. Text book example på navlepillende selvfremstilling med noget man selv tror er en humoristisk ironisk distance! Al teorien passer på mig. Det tog kun 20 minutter at gennemføre interviewet, fordi jeg svarede lige efter bogen.

Tænk engang, at man sådan kan kategoriseres. Vil nødig indrømme det, men det svider i egoet at være så gennemsnitlig! Hvis det skidne mel skal ud af posen, så er det jo ikke ligefrem det, jeg går og fantaserer om, når jeg publicerer fra sofaens dunkle hjørne.

Ved endnu ikke, hvordan jeg skal løse mit imageproblem, men grubler over det til næste indlæg, som gerne skulle være lidt af et unika!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Anne

Nu får jeg jo helt dårlig samvittighed over interviewet, konklussoinen var ikke, at du/din blog er gennemsnitlig. Pointen var, at dine tanker bag det at blogge passer sammen med den teori vi tager udgangspunkt i - noget som gerne skulle være fælles for alle (de fleste) bloggere. I øvrigt er den teoretiske ramme så bred, at der er masser af plads til stadig at være "sig selv".
Hvis dine tanker bag blogging havde været helt unikke, er spørgsmålet, om man stadig kunne klade tastaturfilur for en blog?
Opsummerende kan man vel sige, at der skal være nogle fællestræk for at en genre kan eksistere, så må man differentiere sig inden for disse fælle stræk.

I øvrigt har vi nu foretaget to andre interviews - et på 25 min. og et på 15 min. Så der er ikke noget galt med de 20 min. (om end det er MEGET gennemsnitligt:-))

Glæder mig til, at læse dit næste unikke indlæg.

Mvh.

Thomas

Anne sagde ...

Ha, ha! Åh, nej, nu får jeg helt dårlig samvittighed over mit indlæg! Havde helt glemt, at der var nogen "out there", som kunne risikere at læse det.
Jeg har fået min unikke selvforståelse tilbage, tak:-) Tror vist også, at jeg satte min gennemsnitlighed lidt på spidsen. Kan godt klare at være en del af teorien, når det kommer til stykket.
God skrivelyst med opgaven!
VH, Anne

Unknown sagde ...

Christ hvor staver jeg dårligt!
Det passer ikke godt ind her...

Godt vi ikke fik skudt dig helt i sænk.

Men tænk at du, efter det interview, kan blive overrasket over, at vi er "out there".

Og du kan forresten sagtens være stolt over at være en del af teorien - det er nogle kloge mennesker, som har fundet på den:-)

Go skrivelyst til dig også!

Anonym sagde ...

Jeg synes det er mega sexet og charmerende med togskinner til piger.
Selv har jeg det ikke, men det gør, at du skiller dig endnu mere ud fra mængden end ellers.
Hvis du stadig befinder dig i en tilstand af trist singlesump, så mød mig på www.netdating.dk under navnet: priest2

Håber vi snakkes...

Anonym sagde ...

Har efterhånden ventet i spænding på næste indlæg i 3 år - kommer troligt forbi fra tid til anden for at se, om du har genoptaget skrivningen, men må luske slukøret ud igen hver gang :-(

Anonym sagde ...

Mezgeг cоmpiled the sуѕtem of ѕtrokеs uѕed іn claѕsіc massage that
arе still еmployeԁ today. Ϻеn may alѕo be candіdаtes for thiѕ thеrаρу aѕ well.
The fіrst ѕteр inѵolvеs аuditory trаinіng οr
being able to hеar thе sounԁ!! A gift
you can giνе yoursеlf oνer and οver agаіn аnd one thаt you cаn rеally enjoy.
Begin the massаge ωith vегу light pгessurе, and
cοmmunісate ωіth уour рartnеr!
! Onе of the biggеst complaintѕ from
doсtors that ωοrk fοr a typiсal hmo іѕ that, on avегаgе,
they οnlу ѕpend about 10 to 15 minutеs talκing ωith еach of thеir
pаtientѕ. If а woman has an іmpoгtant careег, ѕhe's supposed to work out and dress well, not just to feel good, but to look the right way.

Here is my homepage ... sensual massage in London
Also see my web page: erotic massage