mandag, februar 19, 2007

Lækkert

Det der singleliv gør én opmærksom på helt nye ting.

Hvor mange hår der er på overlæben, om man lugter af hvidløg (slem tendens hos undertegnede), om man skulle bruge de der skrubbehandsker fra Bodyshop, om ens nattøj lugter af sved, hvilken farve øjenskygge, der passer til blusen.

Det er sku da underligt, nu man endelig er alene! Stakkels ex. Jeg må have været en fæl kæreste rent lækkerhedsmæssigt. Men sådan er mine mekanismer åbenbart. Holder det lækreste for mig selv!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg har altid syntes, og vil altid synes, at du er helt vildt lækker! Du lugter sjældent (jeg kan ihvertfald ikke huske sidste gang, du gjorde det), din øjenmakeup er upåklagelig - og yderst klædelig, og så er du jo verdens bedste! Glem ikke, at der er mange, der holder af dig - og at du ihvertfald altid har én umistelig fan.

You know who...