tirsdag, januar 16, 2007

Eksamen - tjek!

Så er det sket med eksamen. Det blev et 9-tal. Det har jeg, som dagen er skredet frem, lært at acceptere. Ej, det er ok. Havde faktisk indstillet mig på, at 9 var fint, men da jeg kom ud fra eksamenslokalet, havde jeg alligevel mere lyst til 10. Kom op i Holberg. Måske heller ikke det mest ophidsende....

Blev inviteret på sticks 'n' sushi af min mutter her til aften. Det hjalp lidt. Der er nemlig også mange andre gode ting i livet end 10-taller. Japanske kyllingeboller og maki og hindbærmousse for eksempel - det varer bare ikke så længe.

Ovenpå eksamen har jeg bestemt mig for at spørge inde i ministeriet, om jeg ikke må få lov at skrive noget mere end presseresuméer. Tror jeg satser på en karriere i virkelighedens verden i stedet for en akademisk. Har ikke noget at miste. Andet end mit mod selvfølgelig, når jeg skal ned og se skrækindjagende mega-målorienterede spindoktor i øjnene. Men altså, nu gør jeg det altså.... regner jeg med.

1 kommentar:

Ben sagde ...

Hey Anne. Er vidlt spændt på at høre om du gjorde det? Det skulle du jo...eller vanker der ved du nok.