mandag, maj 22, 2006

Baileys, papyrus og Informaion

Har lige fået mig en Baileys med is. Alene i sofaen. Hygger med mig selv. Og så var det vel og mærke en stjålet Baileys med is. Jeg opbevarer pt al sprut, som har været til overs fra nogen uni-klasse-fest overhovedet, under mit skrivebord, og i dag kunne jeg ikke nære mig. Der er mest snaps og gammel dansk (det bliver af en eller anden grund al tid til overs. Har været til overs i snart 7 måneder nu), men så lå der en slat Baileys og råflirtede med mig. Den ville tages. Nu og her! Ahh! Chokolikør. Anledningen er, at jeg er blevet færdig med min artikel, som skal afleveres i morgen. Den hedder "Lad eleverne tage ordet" - hvis nogen skulle være interesseret..... One exam down, three to go. Det er jo på en måde meget godt, men artiklens udeafverdenhed betyder, at jeg nu skal til at forberede mig til den næste eksamen, og det betyder, at jeg skal til at læse. Jeg har lovet at tage noter til en psykopattekst om udviklingen fra papyrus til internet til i morgen, så det bliver det første bidrag til mit spæde intellektet. 25 normalsider. Om papyrus! Nu går jeg i seng og prøver at læse lidt i Information i stedet. Har nu haft gratis abbonement i 5 dage, og har kun læst én artikel og skimmet et digt at Jørgen Leth. Hvis det bliver kedeligt, så har jeg set, at der er sodukoer på andensidste side, så tager også lige en blyant med under dynen.

2 kommentarer:

Ben sagde ...

Hey Anne. Du er vist verdensmester i råhygge. Det lyder altså bare dejligt. Din blog er et lækkert afbræk i læsningen (eller i "at lave alt andet end at læse som jeg skulle"). Inviterer du mig på bailey, så er det altså ok du stjæler lidt ;-) Glæder mig til at læse din artikel. Go læselyst. Knus Ben

ida sagde ...

hej anne har du set jeg har tagget dig? det er noget man skal. og man skal helst osse svare. selvom det er lidt kedeligt. ja. god eksamenslæsning, og hvis du går helt i eksamensoverload ved du hvem du kan ringe til for lidt overspringshygge.