onsdag, maj 17, 2006

Arbejdstid: 8 timer. Reel arbejdstid: 30 minutter.

Jeg er lidt bekymret for, om jeg mon nogensinde bliver i stand til at opretholde et rigtigt fuldtidsjob ude i virkeligheden. Grunden til min gru er, at jeg nu har brugt snart halvanden måned på min eksamensartikel. Jeg har spurgt læssevis af folk om råd, har klynket og har holdt kaffe-tisse-tænkepauser for flere tusinde lønningskroner. Jamen, det går jo bare ikke! Det er lidt underligt at tænke på, at jeg, som retorikstuderende, kun har skrevet 2 artikler i mit liv. Artikler, som jeg vel og mærke har brugt sammenlagt 3 måneder på! Ineffektivitet, ineffektivitet, ineffektivitet! Der må være noget med os humanister. Måske er det fair nok, at der ikke er så meget rift om os ude i erhvervslivet....

1 kommentar:

Ben sagde ...

Hm, sidder lidt med samme fornemmelse...