tirsdag, april 04, 2006

Tid til at trykke i tasterne - tænkeskriv

Okay, tid til at skrive noget på den her blog jeg har lavet. Jeg oprettede den i går efter voldsom og spontan inspiration fra en veninde, som viste mig sin. Da alt var sat op og klart til affyring, fik jeg en selvophidset skriveblokering.
Det slog mig nemlig, at sådan nogle blogs er lidt.... hemmelige! Altså, det er jo en "web log" - en slags dagbog. Dem er jeg vant til at opbevare under sengen, sirligt skrevet eller hidsigt krasset ned i natlampens skær. Jeg må lige vende mig til min nye situation.....

2 kommentarer:

Ben sagde ...

Hej Anne. Tillykke med din nye fine Blog. Super hyggeligt at du er igang, og skrive skal du nok få gjort, du er jo allerede godt igang - og skriver lækkert. Vi ses, go blogging. kh Ben

ida sagde ...

hurra! en ny lysende stjerne på bloghimlen. glæder mig til at kunne stalke lidt med i dit liv:)