lørdag, juli 22, 2006

The States - anden del

I dag har jeg vaeret til en baseballkamp - inklusiv popcorn, hotdogs, pizza, m&m's og Miller's oel. Jeg muntrede mig meget med fastfoodindslagene og tror da ogsaa at jeg forstaar lidt af spillet. Altsaa, det er i hvert fald noget med maend i ret stramme, rumpefremhaevende bukser.
Det er lidt sjovt saadan at vaere en eksotisk skabning herovre - under kampen blev vi, "The Sorensens from Denmark", praesenterede over hoejtalerne. Ja, ja.... Saa lidt opmaeksomhed faar man da, selvom man gaar i kiksede jeans.
Da kampen var faerdig var der fyrvaerkeri akkompagneret af nogle meget patriotiske sange a la "I'm proud to be an American" og "Born in the USA". Og det blev bare ved og ved og ved, mens vi svaelgede i hvor fantastisk det er at vaere foedt i Guds land! Yes!
I morgen skal jeg spise blaabaer-vafler til morgenmad, og bagefter skal jeg have manicure og pedicure med resten af damerne i familien. Man maa jo goere et eller andet for at holde sig laekker naar det staar ud af begge oerer med sirup og pommesfrites!

2 kommentarer:

Ben sagde ...

Hey Anne. Håber du hygger dig in the states. Det var vist gået forbi mit hoved at du skulle en tur derover her til sommer...lyder som om du ydnytter ferien alt for optimalt - super fedt. Glæder mig til at læse mere, og til at se dig igen. Knus Ben

Anonym sagde ...

Nyd nu pandekagerne. Lige meget hvor meget jeg forsøger, bliver de aldrig rigtigt gode, hvis de er lavet i mit lille danske køkken.